02/09/2021
Whau! Har du set de første billeder af den nye Windows 11?
Vi er jo mest Microsoftmænd, men i dag krummer vi en lillebitte smule tæer 😉. Ikke fordi det er grimt. Nej flot er det skam! Men er det ikke som om man har set det før et sted? Ingen startknap i venstre hjørne. Dock i midten af skærmen? Prikker under de aktive programmer? Selv den bærbare de har brugt, ligner meget en fra konkurrerende producent 😃
Nå, ja men det virker altså også rigtig godt på Mac, hvor det blev introduceret for 21 år siden.
"Hvis du ikke kan slå dem, så kopier dem" 😉