22/05/2024
Den nye lov om arbejdstidsregistrering behøver ikke nødvendigvis at være besværlig !
Medarbejdere der ikke før har skulle registrere tid, får her pr 1. Juli en ekstra arbejdsbyrde på deres skuldre, og som om der ikke var administrative opgaver nok, skal de nu til at sætte sig ind i endnu et nyt IT-system ..
. eller skal de nu også det ?
Hvad nu hvis de f.eks. kunne bruge et system som de allerede har og bruger hver dag ?
Det var præcis det jeg tænkte, da jeg første gang hørte om den nye EU lov om arbejdstidsregistrering.
Vi har nemlig i SUPERSystems.dk gennem længere tid arbejdet på et helt nyt innovativt backend system der omfatter en række smarte og nyttige funktioner, der kan guide og hjælpe mellemstore og større virksomheder og organisationer. Det tager udgangspunkt i vores mangeårige erfaring med integration til Microsoft Office pakken, der nu er bedre kendt som Microsoft 365.
Og, en funktion til arbejdstidsregistrering på autopilot, med Outlook som de fleste kender og bruger hver dag, som såkaldt "frontend" blev designet, udviklet og testet.
TimeTrax, som vi har valgt at kalde vores geniale løsning, tilbyder en række fordele:
- IT skal bruge max. 1 time til at sætte det hele op, der skal ikke installeres eller vedligeholdes noget hos brugerne.
- HR, eller ledere skal bruge kort tid på at definere den ugentlige normtid for deres medarbejdere.
- Medarbejderne skal - måske - bruge nogle få minutter den sidste arbejdsdag i ugen.
Systemet genererer automatisk ugerapporter for alle medarbejdere, og advarer HR og ledelsen, hvis f.eks. 48 timers reglen er ved at blive overtrådt, så i helt kan undgå bøder og dyre godtgørelser.
Du er velkommen til at læse mere på https://timetrax.dk - eller send mig en mail på [email protected], så sender jeg dig materiale med mere information.
Mange venlige hilsner
Niels Høgfeldt
PS må gerne deles 😉