16/06/2026
Vi har haft en skøn aften i caféen 🤗
Aftenen har været fuld af aktiviteter og gode snakke. Og så har vi fået god mad og kage😋❤️
Husk at vi holder sommerafslutning næste tirsdag - vel mødt 🥰