06/10/2025
Terug op de schoolbanken!
Enkele weken geleden startte ik een nieuw avontuur. Ik begon de zaterdagopleiding aan het Plantin Instituut voor Typografie in Antwerpen. Ik had nood aan een nieuwe uitdaging en nood aan wat nieuwe input. Een schooljaar lang word ik samen met 20-tal medeleerlingen ondergedompeld in de wereld van typografie en boekontwerp. De eerste 4 weken waren alvast boeiend en leerrijk! Een eerste taak bracht ik reeds tot een goed einde. 🙏 Die rode pen op mijn print? Dat was gelukkig positieve feedback! 💪😎😅