10/05/2021
Al 11 weken zijn wij compleet met onze dochter Maud ❤
Ik krijg nog vaak berichtjes van mensen met de vraag om een buik te gipsen.
Omwille van corona en een kleine baby doen we dit nog niet.
Van zodra wij onze draai gevonden hebben, start ik terug op en contacteer ik iedereen.
Wil je toch een afdruk van je buik? Dan kan je makkelijk met een setje gips (verkopen ze bij de Fun,..) zelf een afdruk maken.
Ik bewerk het nadien graag voor jullie.
Tot snel!