Blip miPhone UF

Blip miPhone UF Vi är ett UF företag som säljer iphoneskal med kortficka där du t.ex. kan få plats med ditt SL-access och även två andra kort. Funkar även bra för t.ex.

Detta gör det lättare att "blippa" ditt kort och därför resa snabbare med SL. Vi är ett UF-företag som säljer snygga Iphoneskal med en kortficka till ett billigt pris! I kortfickan får det plats 3 kort, t.ex. ett SL-access kort så att du snabbt och smidigt kan "blippa" din iphone när du reser kommunalt. mat- eller kreditkort.

02/05/2011

WOOOOOHOOO!! NU ÄR ALLA SKALEN SLUUUT!!!! WIIIIEEEEEE! :DDDDDDDD

05/04/2011

Tja! Just nu har vi beställningar på ca 10 skal av 25, vilket betyder att lagret minskar allt mer och chansen att köpa ett grymt skal från oss blir därmed mindre, så passa på att köpa ett medan dom finns kvar! Ett för 80kr och två för 140kr! :D

Tja! Längesen vi uppdaterade, men nu har vi varit med på UF-mässan och sålt våra snygga skal! Mikaela sitter just nu och...
15/03/2011

Tja! Längesen vi uppdaterade, men nu har vi varit med på UF-mässan och sålt våra snygga skal! Mikaela sitter just nu och skriver en update på bloggen www.blipmiphone.blogg.se . Där kommer bilder och skvaller från mässan att komma upp, så gå in och kolla!

Vi har kommit fram till att vi inte är speciellt bra på att blogga. Så vi tänkte ta och bättra oss!Denna vecka har vi börja planera för fullt inför Våga Vara Egen-mässan i Älvsjö! Det finns så mycket som behövs fixas och så lite tid. Om vi tyckte det var mycket att fixa inför Öppet Hus kommer förber

15/03/2011

Nu har vi bara 36 skal kvar och det är först till kvarn som gäller! Glöm inte bort att ni kan höra av er här eller till någon i företaget om ni vill passa på att fynda ett snyggt skal för endast 80 kr!

13/01/2011

Nu närmar sig öppet hus och vem är inte taggad på det liksom?? Lördagen den 22 januari (öppet hus) kommer vi på Blip miPhone stå på den bästa plasten i cafterian med den snyggaste montern och bästa skalen! Plus att dom är skiiitsnygga! Nu finns dom att köpa på plats, så det är bara att komma och ha kult med oss! :D

Gå in på: www.blipmiphone.blogg.se
29/11/2010

Gå in på: www.blipmiphone.blogg.se

Hej heeej bloggen!Idag är det lite mulet ute så det är trist. Dock är vi färdiga med vår affärsplan och hur nice är inte det!? Undra om vi får tävla med den. Spännande. Förra veckan hade vi frukostmöte i skolan och fick träffa våra faddrar. Det gick jättebra och vi hade riktig tur som fick så bra fa

29/11/2010

Kolla in våra foton för att se testprodukterna!

29/11/2010

Var en utav de första att gilla vårt Företag! (Y)

Adress

Malla Silfverstolpes Väg 3
Sollentuna
19124

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Blip miPhone UF postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Blip miPhone UF:

Dela