23/04/2012
Kul att vår app används!
http://scenbloggen.com/idapettersson/2012/04/07/forstord/
Nu ska jag ta det lugnt en bra tag. Att festa 3 dagar på raken är ingen hitt precis...hela kroppen skakar och man tappar aptiten helt. Nå väl halv 3 blir