24/05/2013
Bedriftsåret nærmer seg slutten, og vi er straks klare for å avvikle bedriften. I den anledning ønsker vi og takke alle som har støtte oss via denne prosessen, andelseiere, kunder og alle dere som har følgt oss her på facebook. En ekstra takk til lærere og ikke minst mentoren vår, Olav Røysland. Det har vært et utrolig lærerikt år, og vi har fått mange gode minner å ta med videre!