23/11/2025
Sinds lange tijd stonden we weer op de markt! Deze keer op de in . We hebben zon, wolken, regen en sneeuw gezien! 🥶 We hadden bibberende knietjes maar een altijd vrolijke lach. Vooral mijn eenhoorn-assistent en zijn dansjes vielen in de smaak hahah. 🦄
Altijd leuk om te zien hoe mensen of heeeeel enthousiast zijn of juist bang en met een bocht om mijn spullen heen lopen, beetje allergisch voor kleur maybe🤣 dankjewel voor de praatjes en aankopen! Ik ben achter de schermen druk bezig met mijn webshop te updaten. Dan kan je binnenkort lekker droog en warm vanuit thuis ook bij me terecht 🥰
🥰🦄 🛍️🎨