Abah Telco

Abah Telco 📶📶📶BeONE Executive Partner
📶📶HaloTelco TuneTalk Dealer
📶redONE Premier Sales Advisor

ANDA EJEN TELCO, MACAM SAYA?JOM DAFTAR SEBAGAI BSE TELCO SEKARANG!Kini anda boleh mula jana pendapatan dengan menjual SI...
11/08/2026

ANDA EJEN TELCO, MACAM SAYA?

JOM DAFTAR SEBAGAI BSE TELCO SEKARANG!

Kini anda boleh mula jana pendapatan dengan menjual SIM kad BeONE — Coverage by Maxis🍃

Promosi yuran pendaftaran, hanya RM50!
Maksudnya anda bayar 50, dapat 50 airtime, bukan burn saja²

Apa yang anda dapat?
🍃 ID rasmi BeONE Sales Executive (BSE)
🍃 RM50 Airtime untuk kegunaan sendiri
🍃 Peluang mendapat komisen harian
🍃 Struktur 5 Tier Pendapatan
🍃 Peluang bina team dan kembangkan pendapatan

t.me/beone_prepaid

Tak perlu tunggu hujung bulan untuk mula menjana 💲. Daftar, mula menjual dan bina income anda bersama BeONE setiap hari!

Jom daftar sebagai BSE Telco hari ini!
wasap.my/601110902484/ejenBeONE

Berapa Nilai Pendapatan Harian Yang Anda Sasarkan? 💲💰Di BeONE Mobile, anda tentukan sendiri berapa gaji yang ingin anda ...
29/07/2026

Berapa Nilai Pendapatan Harian Yang Anda Sasarkan? 💲💰

Di BeONE Mobile, anda tentukan sendiri berapa gaji yang ingin anda hasilkan setiap hari

Potensi pendapatan harian:
✅ 5 line = RM76 – RM171
✅ 10 line = RM152 – RM342
✅ 20 line = RM304 – RM684

🔥 Cashout seawal 2–3 hari!

Tiada lagi perlu tertunggu tunggu hujung bulan atau 45 hari untuk teeima pendapatan. Di sini, anda membina pendapatan sebagai usahawan, bukan sekadar bekerja untuk gaji bulanan.

Tetapkan sasaran harian anda, gandakan usaha, dan nikmati hasilnya lebih pantas.

Persoalannya… berapa gaji harian yang anda mahu capai? RM100? RM300? RM500? Atau lebih?

Pilihan di tangan anda. Mulakan hari ini bersama BeONE Mobile!

t.me/beone_prepaid

✈️🌏 Travel jauh, data tetap padu!Dengan M48 MAX, nikmati 500GB data dan 50GB roaming untuk kekal connected di Indonesia,...
26/06/2026

✈️🌏 Travel jauh, data tetap padu!

Dengan M48 MAX, nikmati 500GB data dan 50GB roaming untuk kekal connected di Indonesia, Singapura dan Thailand, semuanya hanya RM48 sebulan.

Roam, call dan share tanpa risau. Port in ke BeONE Mobile hari ini!

t.me/beone_prepaid

BeONE BUAT OFFER PADU BANG!RM139.00 dapat 30 simkad + lain² item untuk buat sales. Kemudian aktifkan 10 simkad jer, dapa...
06/06/2026

BeONE BUAT OFFER PADU BANG!

RM139.00 dapat 30 simkad + lain² item untuk buat sales. Kemudian aktifkan 10 simkad jer, dapat lagi tambahan 50 simkad percuma! Tak payah bayar mahal² jadi ejen BeONE ni🔥🔥

Bukan sekadar kelajuan, kita sediakan coverage premium jugak. Siapa sini pengguna Maxis?

t.me/beone_prepaid

Data LEBIH BANYAKKKKPelan Epik+35 & Epik+50 kini dengan data lebih BESARR pada harga sama!Epik+50 -- 350→ 500GB full hot...
01/05/2026

Data LEBIH BANYAKKKK

Pelan Epik+35 & Epik+50 kini dengan data lebih BESARR pada harga sama!

Epik+50 -- 350→ 500GB full hotspot
Epik+35 -- 150→ 200GB full hotspot

Dapatkan nombor baru
atau kekalkan nombor sama
Jom daftar sekarang!

t.me/halotelco_prepaid

Terima kasih yang para pelanggan, rakan niaga dan semua yang menyokong BeONE Mobile.. nah love🫰❣️Ayuh bersama kami dalam...
16/04/2026

Terima kasih yang para pelanggan, rakan niaga dan semua yang menyokong BeONE Mobile.. nah love🫰❣️

Ayuh bersama kami dalam perjalanan dari telco 'biasa²' kepada MVNO. Tahun 2026 inilah masanya. Potensi tersangat besar.. kami baru melangkah nak pecah market.. jom daftar sebagai Rakan Niaga BeONE sekarang!

Be☝️

Pelan terbaharu BeONE Mobile 🔥 M25 150GB🔥 M38 250GBt.me/beone_prepaid
08/04/2026

Pelan terbaharu BeONE Mobile

🔥 M25 150GB
🔥 M38 250GB

t.me/beone_prepaid

Ada kenalan kirim, katanya daftar user auto terus jadi ejen. Modal sepuluh hinggit. Hat ni den dapat freeOk ke tak, nant...
05/04/2026

Ada kenalan kirim, katanya daftar user auto terus jadi ejen. Modal sepuluh hinggit. Hat ni den dapat free

Ok ke tak, nanti²lah den torai..
Coverage si oyen U Mobile..
Kalau ok kat rumah ni, boleh bagi anak pakai

Yang dah guna, boleh review sikit.
Ada ngam tara ngam?

Welcome aboard, ALFATH VENTURES!Alhamdulillah, activated!🤲👏✊Jom gais, beramai-ramai kita aktifkan ID BeONE Mobile. Dapat...
07/03/2026

Welcome aboard, ALFATH VENTURES!

Alhamdulillah, activated!🤲👏✊
Jom gais, beramai-ramai kita aktifkan ID BeONE Mobile. Dapatkan ID korang sekarang

wasap.my/601110902484/nakBeONE

-----
Asmady
Rajan Niaga BeONE Mobile

Terbaiklah korang🫰❣️Jom yang belum ada ID mari cepat roger kami di      BeONE Mobile bukan sekadar prepaid📌Prepaid ✅📌Pos...
21/02/2026

Terbaiklah korang🫰❣️

Jom yang belum ada ID mari cepat roger kami di

BeONE Mobile bukan sekadar prepaid

📌Prepaid ✅
📌Postpaid.. akan datang
📌Device/Phone..akan datang
📌Home Fibre.. akan datang
📌Home Solar.. akan datang

BeONE Mobile pilihan anda!

b.my/asmadyyunus

Address

Bangi
Bangi
43650

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Abah Telco posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Abah Telco:

Shortcuts

Share