Spanos Coils

Spanos Coils Quality Coils from Vaper to Va**rs

Η οικογένεια της Spanos Coils έχει μεγαλώσει με 17 είδη αντιστάσεων διαθέσιμες σε καταστήματα. Όσες ακόμη παραλλαγές τους μπορείτε να φανταστείτε ή custom coils είναι διαθέσιμα με ένα μήνυμα. Αν είστε ατμιστής που αναζητά τη γεύση, σίγουρα θα βρούμε κάτι μαζί στα μέτρα σας και του ατμοποιητή σας!

Καλησπέρα   και μη!Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω και επίσημα πλέον πως το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος του!...
23/09/2024

Καλησπέρα και μη!

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω και επίσημα πλέον πως το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος του!

Κάποιοι με γνωρίζετε προσωπικά, άλλοι ατμιστικά, άλλοι καθόλου, άλλοι ίσως δε θέλετε να με βλέπετε! Για όλους εσάς, λοιπόν, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!

Δε θα ονοματίσω γιατί δε θα φτάσουν τα tags και το ξέρετε, αλλά ας κάνουμε μια "μικρή" ιστορική αναδρομή των τελευταίων 8 ετών!

8 χρόνια πριν, και ήδη Φεβρουάριος του 2016 αποφασίζω να ξεκινήσω το άτμισμα γιατί με το τσιγάρο δεν πήγαινε καλά η φάση. Όσες φορές "προσπάθησα" να το κόψω απλά χωρίς να πάρω καπνό, βρισκόμουν στο περίπτερο για αναψυκτικό και μπουμ! "Πιάσε κι ένα old holborn κίτρινο, χαρτάκια, φιλτράκια". Από συνήθεια φυσικά, και δεν τον πετούσα, ούτε τον έκανα οικονομία, απλά πετούσα το "κόψιμο" στην άκρη.

Παίρνω ένα σετάκι και ένα υγρό που ούτε θέλω να θυμάμαι (elef 40αρα με GS tank και πράσινο μήλο "diy" με 20άρα νικοτίνη), και ξεκινάω μαρτυρικά, στάζοντας ζουμιά στο πέρασμα μου, να ρουφάω 10ml από αυτό το πράγμα τη μέρα και δε με έφτανε, ούτε η γεύση ούτε η ένταση ούτε τίποτα.

Και τι έκανα;; Πήρα Ναυτίλο OG 5ml και σώθηκα παιδιά! Ευχαριστώ τον φίλο που τον αγόρασα από το μαγαζί του, και έβαλα με αυτόν τον ατμοποιητή άλλα 12 άτομα συνολικά ανά τα χρόνια στο άτμισμα.
Μετά όμως από μήνες που είχα ήδη πέσει στην 12άρα νικοτίνη, δε μου έφτανε η γεύση, ούτε η απόδοση και τα πρώτα βιντεάκια στο youtube έπεσαν στην αντίληψη μου.

25 ευρώ στο τρυπάνι (ΚΙΝΖΟ, η τελευταία κινεζιά που βρήκα), άλλα 75 στο σύρμα ήταν η αρχή του τέλους! Έμαθα να στήνω από βίντεο, κάτω από "αντίξοες" συνθήκες για την τώρα εποχή. Τι βάσεις και τι στριφτάρια, τα πρώτα fused που άτμισα βγήκαν στον αέρα! Tsunami για τα πρώτα builds, Pharaoh έπειτα... Wismec RX2/3

Προχωράμε περίπου τον Σεπτέμβρη, έχοντας δώσει σε γνωστούς μου να δοκιμάσουν το αποτέλεσμα, και βρίσκοντας μια άκρως ενεργή ομάδα εκείνη την εποχή με έδαφος να δείξουμε τις δημιουργίες μας όλοι οι "φυλακόβιοι", όπως μας αποκαλούσαν όσους πιάναμε σύρμα!

Λίγο πριν το νέο έτος θυμάμαι να έχω κάνει την πρώτη μου συζήτηση για "branding" χωρίς να το σκεφτώ και ο ίδιος σοβαρα. Μπαίνει όμως το 2017 και κάνω μια πολύ σοβαρή συζήτηση με έναν άνθρωπο που χαίρομαι που πρόλαβα να ευχαριστήσω για όσα καλά μου έκανε. Μετά που του έδωσα να δοκιμάσει τι φτιάχνω και αφού άτμισε το αγαπημένο του υγρό, γούρλωσε τα μάτια και μου είπε "Μαλάκα τι έχεις κάνει εδώ;; "Τάδε" άτμισε λίγο, είναι άλλο υγρό", "Ρε φίλε όντως" λέει η παρέα του.

Κάπως έτσι δοκίμασαν αρκετοί από τις αντιστάσεις μου ανά τα έτη, χωρίς κάποιο οικονομικό ώφελος γιατί απλά δεν έχεις δοκιμάσει! Ή γιατί είχα τη φαϊνή ιδέα για κάποιο giveaway, όπως και έγινε η αρχή στη Spanos Coils! 1 Ιουνίου 2017 ξεκινάει και το brand με 4 βασικούς τύπους αντιστάσεων, Fused 0.22Ω, Alien 0.15Ω, Framed Staple 0.11Ω, Fralien 0.14Ω, στο γνωστό γυάλινο μπουκαλάκι με το φελλό!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους εσάς που ανα τα έτη μου έχετε στείλει την ιδέα σας για το τι θα κάνατε τα μπουκαλάκια, διακοσμητικά, σφηνοπότηρα, να μου τα στέλνατε πίσω για να κόψω κάτι και άλλα τέτοια!

Ας μην κρατήσουμε το μοτίβο με τα χρόνια γιατί θα βγει βιβλίο, πάμε να συνεχίσουμε με τυχαίες στιγμές σε τυχαία χρονολογική σειρά (ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΧΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ) που δε θα ξεχάσω και θέλω να μοιραστώ μαζί σας.

Ο κόσμος στις εκθέσεις τρομερός, γνωστοί μέσω της ατμιστικής κοινότητας, φιλίες που είχαν συναφθεί εξ αποστάσεως και πλέον βρισκόσασταν στο ίδιο μέρος και πίνατε μπύρες και μιλούσατε για το χόμπι σας κοιτώντας τον άλλο κατάματα. Τρομερά συναισθήματα...
Η στήριξη των επισκεπτών ήταν φοβερή, ειδικά στις πρώτες εκθέσεις δε σταματούσα να μιλάω με νέο κόσμο καθ' όλη τη διάρκεια της έκθεσης... Φυσικά πέρα από καμιά ώρα που ήταν χαμηλή η κινητικότητα στην έκθεση και έπρεπε να μοιραστεί σε νερό, φαγητό, τουαλέτα, καθαρό αέρα, βόλτα στην υπόλοιπη έκθεση... Γνωριμίες, συνεργασίες, φαγητό, φιλίες, και 2 αδέρφια εξ' αγχιστείας...

Δε θα ξεχάσω τη στήριξη ενός μοντέλου - ποδηλάτη που με εμπιστεύτηκε για πρώτη φορά και... Δεν έχασε κανείς μας από αυτή τη συνεργασία! Οι Spanos Coils έφυγαν και τοποθετήθηκαν στα ράφια της πρωτεύουσας επίσημα πίσω από γυαλί!

Θυμάμαι να ξεκινάει το youtube γιατί δεν ήθελα να πουλάω κάτι που μπορείς να κάνεις μόνος σου αν ασχοληθείς. Ωραία πέρασα δε λέω, αλλά μου έπαιρνε πολύ χρόνο κάτι που ήταν χόμπι εξ' αιτίας του χόμπι των αντιστάσεων! X-mas challenge μόνος μου ρε... Κάτι New Year's Eve και τέτοια μαγνητοσκοπημένα πέραν των κατασκευαστικών How To βίντεο θα βρείτε στο κανάλι μου.
Live με λίγα, live με αρκετά (για τα δεδομένα του αντικειμένου των χειροποίητων va**ng coils στα ελληνικά), είχαμε guests, πήγα σαν guest, είχαμε live με αλκοόλ, αργοπορημένα, αποτυχημένα, με πιτζάμες, και χωρίς (πριν το Ονλυ γατάκια), γεμάτη εμπειρία, με κοινό που εκπαιδεύτηκε σε μένα και έμειναν αυτοί που έπρεπε όσο καιρό είχα μπει σε μια "ευθεία" με το youtube!

Άπειρες συζητήσεις, ατμοσυναντήσεις, όταν έκανα την παρέα μου τότε να ατμίσει ήμασταν μια ατμοσυνάντηση από μόνοι μας έτσι κι αλλιώς.

"Ρε συ αυτός ο ατμοποιητής στάζει" (βαμβάκωνα - δεν έσταζε... περίεργο...), "Δες λίγο, άλλαξα αντίσταση" (εγκεφαλικό η αντίσταση), "Γιατί στο διαβάζει 0.06Ω ρε" (μήπως γιατί τόσο ήταν), ο άλλος μήνυμα στις 4 το χάραμα που με είδε σε ονείρωξη λογικά "Στέλνετε αντιστάσεις στη Χίο;;"... Φίλος το "πανελλαδικά" πιάνει και τη Χίο προς το παρόν!
Έχω ακούσει τα πάντα, έχω δει τα πάντα.... Δε θα το πω! Πάντα υπάρχει κόσμος που με εκπλήττει, όπως ας πούμε ένα ωραίο πρωινό 0.07Ω σε stack σωλήνα για να ξεκινήσει καλά η μέρα μου. Μου το πάσαρε για "δοκίμασε το υγρό γαβρώνει" και κάπου εκεί άρχισα να ψάχνομαι με πιο δυνατά σετ.

Με τα πιο δυνατά σετ, έχοντας ήδη προσθέσει στις αρχικές συσκευασίες τους κωδικούς Fused Mtl 0.72Ω (που όλοι αγαπήσαμε και αγαπάμε ακόμα) και τα Fused Series 0.36Ω, μπαίνουμε σε αντιστάσεις άλλου επιπέδου...
Πιο χαμηλές σε Ω, πιο επιθετικές, πιο ντουμανάτες, πιο δυναμικές και στη γεύση και στην όψη, και έτσι γεννήθηκε η σειρά EXTREME SERIES.

Mια σειρά με σκοπό να ανέβει το ήδη ανεβασμένο επίπεδο στο άτμισμα, μέσα από τις χειροποίητες αντιστάσεις. Έφυγαν και τα πρώτα πακέτα για εξωτερικό εκείνη την περίοδο και έως σήμερα οι Spanos Coils, ανεξάρτητα της σειράς, έχουν φτάσει σε Κύπρο ουκ ολίγες φορές, και πιο σποραδικά σε Φινλανδία, Ισλανδία, Γερμανία, Μαϊάμι, Βοστώνη, Γαλλία και Βουλγαρία.

Random διαγωνισμοί επειδή έτσι, γιατί να μην έχουν οι χειροποίητες αντιστάσεις black friday δηλαδή;;
Αξέχαστα πρωταπριλιάτικα giveaway, όσοι έστελναν καταλάβαιναν πως αντί για φάρσα έπαιξε αντιστασούλα!

Σαν χθες είναι που ανέβηκα στη συμπρωτεύουσα, όπου γνώρισα ένα μουσάτο ψηλό με γυαλιά που έχω στην καρδιά μου, πέραν των υπολοίπων που γνώρισα, ξαναείδα από κοντά και ήπια ένα κοκτέιλ με κόκκινη jalapenos μέσα. Μπύρα στην επιστροφή και πράγματα που δεν κάνει να πούμε!

Δε θα ξεχάσω βόλτες στην Αθήνα με άτομα που γνώρισα μέσω του ατμίσματος και είναι από τα τηλέφωνα που θα πάρω κάθε φορά που ανεβαίνω.

Τσατ ατελείωτα με κόσμο, είτε στη σελίδα είτε στο προσωπικό μου προφίλ γιατί ήταν πιο άμεσο και για μένα. Κάθε καρυδιάς καρύδι εννοείται και κάθε φρούτο, τούτι φρούτι όλα ήταν έτσι κι αλλιώς. Προσπαθούσα να τους καθοδηγήσω για να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στην ανάγκη τους, για να μην πάρουν κάτι που δε θα ταιριάζει (π.χ. χειροποίητες αντιστάσεις μέσα σε kennedy ή φρόντιζα να παίρνουν Framed Staple σε Goon24 ή στη χειρότερη Alien). Αρκετοί που έχουν στείλει για να κράξουν συναδέλφους coil builders και έχουν πάρει τα παπάκια μου με -ρια στο τέλος. Συνάδελφοι που έχουν στείλει για να πούμε δυό κουβέντες, είτε πιο προσωπικές, είτε εργασιακές, κουτσομπολιό, ψάρεμα για τιμές και λοιπά εννοείται μέσα στο πρόγραμμα, να επιβεβαιώσουν γεγονότα επίσης. Ίσως το αγαπημένο μου κομμάτι μετά το κατασκευαστικό ως προς τις αντιστάσεις να ήταν η τόσο συχνή και έντονη επαφή με τον κόσμο. Σας ευχαριστώ θερμά που μετά από όλα αυτά έγινα πιο εσωστρεφής!

Δοκιμές σε αντιστάσεις για τη νέα σειρά μιας και δε μπορούσα να ηρεμήσω, ένιωθα χρόνο με το χρόνο πως "πάλιωσε" το fused/alien/frame/fralien σε όλες τις εκφάνσεις, αλλά και τα πιο περίπλοκα που είχα βγάλει ως τότε δεν ήταν η λύση σε μια εποχή με τόσα... τόσο διαφορετικά έξοδα για όλους.
Σκέφτομαι λοιπόν και λέω, θα μειώσω το κόστος στη συσκευασία, θα κάνω κάτι απλό στην κατασκευή, χωρίς να ρίξω ποιότητα στο σύρμα μου. Έτσι, πήρε σάρκα και οστά η Eco Series! Περήφανος για αυτή τη σειρά που μπήκε με περιορισμένα τεμάχια στα ράφια ανά την Ελλάδα και εν τέλει πήγε δυνατά για αυτό που είναι!
Είναι λοιπόν συνδυασμοί Fused Clapton με ένα πιο οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα, οι οποίες ήταν διαθέσιμες σε κουτάκι από ανακυκλωμένο χαρτί, που φέρει σφραγίδα με τα specs της αντίστασης στο καπάκι του. Αυτή ήταν και η τελευταία σειρά που υλοποιήθηκε με την υπογραφή μου.

Build off competitions με άτομα παθιασμένα για το χόμπι μας, απ' όλο τον κόσμο. Αξέχαστες προσπάθειες. αποτυχίες, επιτυχίες. Συνομιλίες με άτομα που συνέβαλαν ενεργά στον κλάδο ήδη πριν ξεκινήσω καν να ατμίζω, πετυχημένους ή και όχι ακόμη εκείνη την εποχή youtubers/coil builders.

Δοκιμές ατελείωτες για την προσωπική μου γεύση και για την εξέλιξη του προϊόντος μου, σίγουρα σε καθημερινή βάση με ελάχιστα "ρεπό" τα πρώτα 4 χρόνια. Ε μετά ξεθώριασε, με τελευταία παρουσία εδώ στη σελίδα μου, να είναι η παραμονή πρωτοχρονιάς 2023. Μπορεί να "χάθηκα" όπως λένε κάποιοι αλλά 1ον ηρέμησα και 2ον έκανα τη δουλειά μου όπως ήθελα, με τον κόσμο μου χωρίς πολλές φανφάρες.

Reason to brag about βιντεάκι που ανέβασα στο instagram της Spanos Coils (το 2018) με εμένα να φτιάχνω, να τοποθετώ και να ατμίζω ένα σετ Fused Clapton με κλειστά μάτια καθόλη τη διαδικασία. Aegis One (το καλύτερο mod που βγήκε ποτέ) και ίσως goon24 (δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή) ήταν το σετ της ημέρας εκείνης για το Terk Challenge του γνωστού τότε alien coil builder.

Εμπειρία ζωής να δοκιμάζεις pod κάθε είδους για να δεις τον "ανταγωνισμό" υπό μία έννοια, αλλά και να ψωνίζεις μέσω 3ων από τους συναδέλφους για να δεις κι από εκεί τι παίζει στον ανταγωνισμό. Ανταλλάξαμε και αντιστάσεις δε λέω, σας είχα υποσχεθεί μια κριτική την οποία δεν έκανα ποτέ, αλλά σε αυτό το σημείο δε θα είχε και ιδιαίτερο νόημα το γιατί αθέτησα την υπόσχεση μου.

Θα κλείσω σιγά σιγά γιατί συνειδητοποιώ πως θα βγει όντως βιβλίο.

Κρατάω τα καλά, τα κακά δεν τα πετάω, αλλά δεν τους δίνω κάποια σημασία πλέον. Δε μπορώ να πω ότι θα μου λείψει κάτι ή κάποιος. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει λένε! Δε μπορείς να έχεις επαφή με όλους έτσι κι αλλιώς, χόμπι ήταν και τελείωσε με θετικό πρόσημο!

Θέλω να πω ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους πορευτήκαμε σε αυτό το υπέροχο ταξίδι που είχα με το χόμπι μου! Γιατί after all, ήταν το χόμπι μου όπως έλεγα ανέκαθεν.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς τα άτομα που αλληλεπίδρασαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια σχετικά με το άτμισμα. Άλλοι μάθατε, άλλοι όχι, έμαθα και 'γω διάφορα για τους ανθρώπους, και για το άτμισμα φυσικά. Όπως π.χ. ότι αν έχεις μαγαζί ξέρεις περισσότερα για ένα προϊόν από κάποιον που το δημιουργεί και ασχολείται αποκλειστικά με αυτό, ήδη για χρόνια.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ συγκεκριμένα όλα τα άτομα που συμμετείχαν ακόμα και από μια γωνίτσα στις στιγμές που περιγράφω σε αυτό το σεντόνι ή βλέπουν τον εαυτό τους σε κάτι που περιγράφω!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ επίσης όλους όσους μου έκαναν καλό και όσους προσπάθησαν να μου κάνουν και το κατάφεραν, πήρα σημαντικά μαθήματα και από τις 2 ομάδες! Όσοι προσπάθησαν και δεν το κατάφεραν ελπίζω να έμαθαν το μάθημα τους.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις θετικές και μη κριτικές που αφήσατε στη σελίδα εσείς οι ελάχιστοι!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και σας τους 2 ξεχωριστά που με ανέχεστε από Γιαννιτσά και Αθήνα! Πάνω από Ισθμό, κάτω από Βόλο εννοώ Αθήνα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα! Μην ξεχνάτε να βλέπετε πάντα το θετικό σε όλες τις περιστάσεις, όχι μόνο αυτό, αλλά μην το επισκιάζετε με τα αρνητικά που μπορεί να προκύψουν!

Αυτός ήταν ο επίσημος επίλογος!


Η Σελίδα εδώ θα μείνει ανενεργή και δε σκοπεύω να τη διαγράψω ή να τη χρησιμοποιήσω με άλλο τρόπο.
Το Youtube θα παραμείνει ανενεργό στο κομμάτι των coils, αν παιχτεί Rename ή μεταφορά βλέπουμε.
Το instagram επειδή είναι το προσωπικό μου παράλληλα παραμένει ενεργό με το όνομα μου και το περιεχόμενο δεν θα σχετίζεται με τα coils.
Το site είναι ήδη εκτός λειτουργίας.

Υ.Γ.: Αν έφτασες μέχρι εδώ και σκόπευες να αφήσεις κάποιο σχόλιο, βάλε κι ένα emoji με μάτια για να ξέρω!

31/12/2022

Και αντιστάσεις φτιάχνουμε, και αντιστάσεις δίνουμε, και ευχές χαρίζουμε και θα τα πούμε το '23 τώρα πάλι!

❤️😘

25/12/2022

Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές και από εμένα! 🎄🎄🎄🎄

Δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων το Facebook και το messenger μου είχαν μπλοκάρει για 3 ημέρες και μόλις επανήλθα!

Θα κάνουμε ένα catch up παραμονή πρωτοχρονιάς γιατί είμαι απών καιρό από τα social, το γνωρίζω. Ευτυχώς μόνο από τα social, και αντιστάσεις κατασκευάζω, και προμηθευω και όλα κανονικά!

Περισσότερα σε λίγες ημέρες με έναν ετήσιο απολογισμό!

Να περνάτε καλά με υγεία και προσοχή στην οδήγηση και στη χοληστερίνη σας ημέρες που είναι! Τα φιλιά και την αγάπη μου σχεδον σε όλους 💪🏻

P. S. Επειδή έτσι αισθάνομαι, δημόσια συγγνώμη σε 2 καταστήματα που λόγω ίωσης σας καθυστερώ έως και την Τρίτη ενώ έπρεπε να έχω στείλει μέσα στην εβδομαδα που πέρασε αλλά δεν γινόταν, καθώς και σε τοπικό κατάστημα που δεν παρέδωσα πολύ in time για τον ίδιο λόγο 🔥❤️

Καλησπέρα  !Ανέβηκε νέο βίντεο σε άλλο κανάλι αλλά πάλι μαζί τα λέμε, "review" ας πούμε. Καιρό είχαμε να ανταμωσουμε στο...
13/05/2022

Καλησπέρα !

Ανέβηκε νέο βίντεο σε άλλο κανάλι αλλά πάλι μαζί τα λέμε, "review" ας πούμε. Καιρό είχαμε να ανταμωσουμε στο υοθτθβε.ψομ!

Το επόμενο καλύτερο κι ελπίζω να είναι ατμοποιητης! Σίγουρα δε θα έχει στήσιμο εξ αρχής, αλλά αυτά τα βλέπετε και στο δικό μου κανάλι, έχω καλύψει πολλούς τύπους αντιστάσεων (ξέρω ότι χρωστάω pitchfork σχεδόν 2 χρόνια), ίσως μελλοντικά καλύψω τα χρωστούμενα και έξτρα! Δεν τάζω γιατί ξέρετε ότι με τον προγραμματισμό των βίντεο δεν...

**es **erzcloud **ers

Παρουσίαση Dovpo Clutch X18Μπορείτε να τα βρείτε στο https://www.metalv**ers.gr🔴 CLUTCH MECH MOD BY DOVPO X SIGNATURE MODShttps://metalv**ers.gr/index.php?...

24/04/2022

Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη πιστοί και μη!

Ημέρες αγάπης και χαραχαχαχτιλέω ξεκοιλιδιασματος! Προσοχή σήμερα στην επιστροφή με το αλκοόλ και την οδήγηση, με τις ποσότητες του φαγητού να μη σκάσει κανένας...

Θα σας τα έγραφα κι εχθές αλλά δε μπορούσα να σαλέψω... Έπεσε το βάρος απότομα μπροστά 🤪

Από εμένα και τη λαμπάδα μου υγεία, χαρά, ευτυχία και ευημερία σε σας και τους οικείους σας! Και για όσους δεν είναι εδώ φέτος... Δύναμη στις οικογένειες τους και καλή αντάμωση όταν είναι η ώρα.

Καλή όρεξη στους πρωινούς!

Καλησπέρα σας  !Χαίρεται της εσπέρας ω φίλοι! Πως έχετε σήμερον;Εμείς έχομεν απάνω στον Valhallaν ένα σετάκι πιο ζουμπου...
18/04/2022

Καλησπέρα σας !
Χαίρεται της εσπέρας ω φίλοι! Πως έχετε σήμερον;

Εμείς έχομεν απάνω στον Valhallaν ένα σετάκι πιο ζουμπουρλουδικον από άλλες ημέρες.

Framed Staple 2*28/12ply.3.1/44 για να αναλύσουμε όσα δεν αναλύονται!
Σε 3.5mm εσωτερική διάμετρο, 5 σπείρες στα ωμ μυστικών υπηρεσιών, 0.07Ω.

Valhalla mini, o πρώτος 30mm που δοκιμάζω από δαύτους και μάλλον δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε γεύση και ντουμανι από τους μεγαλύτερους. ΝΑΙ, ΣΊΓΟΥΡΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΤΡΆΕΙ, αλλά κι ο μικρός ξέρει τη δουλειά του και μας αποζημιώνει!

Έκατσε όμορφα πάνω στο Clutch x18 (το παράλληλο) και νομίζω έκανα δυνατό σετάκι για ντουμανια και γεύση.

Ειχαμε να τα πούμε καιρό, ξερω, αλλά κι εσείς με ξέρετε πλέον... Με το πρόγραμμα στα σόσιαλ έχουμε τσακωθεί λίγο! Μπείτε και στο Instagram που είμαι πιο ενεργός για να μη μου λέτε κάθε 10 μέρες που είσαι και που είσαι 😂😂

18/03/2022

(φώτο στα σχόλια γιατί ξέχασα να την ανεβάσω... Χικ!)

Καλησπέρα ... Χικ!

Χθες το βράδυ παρέλαβα και γω το υγρό που βγήκε από τα 3 ερείπια της VNV Liquids για όλα εμάς τα ερείπια!

Πρώτη δοκιμή με το παρακάτω σετάπ Asgard 24, 3*26/38 alien, cobrawicks v2, Gnx Wood Mods.

Δεν ξέρω αν συνδυάζεται με αλκοόλ γιατί είναι λες και πήρα το μπουκάλι αγκαλιά. Σίγουρα όμως δε βρίσκω καπνικο στοιχείο και νομίζω για βράδυ που δεν έχει κανονιστεί έξοδος θα είναι ο,τι πρέπει!

Μπερμπον ως κυρίαρχο στοιχείο με διαφορά, βανίλια εκεί σε κάθε τζούρα να δίνει μια απαλή γλυκαδα. Το μυγδαλο σε χαμηλά επίπεδα που δεν κουράζει και η καρύδα θα έλεγα πως συνοδεύει το μπερμπον στην εκπνοή διακριτικά.

Μιλ μερσί τα ερείπια Μπιλ, Αλεξ, Νικόλα για το γκουρμεδιαρικο υγρό και για τις voodoo ❤️👊🏻

Υ.Γ.: 🎶 Κι αν με βρεις... Χικ! στα χαλάσματα εδωωωώ... χικ! 🎶

**erzcloud

Καλησπέρα   και καλή εβδομάδα!Καλό αγ. ΒΑΛΕΝΤΧΑΧΑΧΑΧΑ 🤢Νέα συνεργασία ξεκινά με όμορφους ανθρώπους και γνώστες του αντικ...
14/02/2022

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
Καλό αγ. ΒΑΛΕΝΤΧΑΧΑΧΑΧΑ 🤢

Νέα συνεργασία ξεκινά με όμορφους ανθρώπους και γνώστες του αντικειμένου!

Θα βρεις τις , και 🌿 στο Creta v**e στη Λεωφόρο Παπαναστασίου 128 στο Ηράκλειο Κρήτης!

**eon

Ξεκίνησε δυναμικά χθες η εβδομάδα αλλά δε βρήκα χρόνο για post!Έκανα το 2ο delivery για εφέτο, Ηράκλειο αυτή τη φορά :PΑ...
18/01/2022

Ξεκίνησε δυναμικά χθες η εβδομάδα αλλά δε βρήκα χρόνο για post!

Έκανα το 2ο delivery για εφέτο, Ηράκλειο αυτή τη φορά :P

Αλλά αντί για αντιστάσεις μόνο, κράτησαν κι εμένα!! ΒΟΉΘΕΙΑ!!!!!

Metal Va**rs Shop

Καλή χρονιά με αμοιβαίο ποδαρικό από μένα στο Atmospito.gr στον φίλο Μάριο the atmohost και από τον ίδιο σε μένα με την ...
03/01/2022

Καλή χρονιά με αμοιβαίο ποδαρικό από μένα στο Atmospito.gr στον φίλο Μάριο the atmohost και από τον ίδιο σε μένα με την νέα μας συνεργασία!

Νέο κατάστημα στο χώρο, ζεστός άνθρωπος αν και ντροπαλός, με την καρδιά ενός μαρουΕΕΕ... Μικρού παιδιού!

Καλές δουλειές και ελπίζω το ποδαρικό να ευωδώσει καρπούς!

Καλή χρονιά με υγεία και από εμάς στο Ατμόσπιτο!
Ποδαρικό στο νέο έτος μας έκανε ο Mr. Spanos Coils με το δικό του δέντρο φτιαγμένο από τις αντιστάσεις του.
Χειροποίητες αντιστάσεις για επισκευάσιμους ατμοποιητές από υψηλής ποιότητας σύρματα για τέλεια γεύση και μέγιστη διάρκεια ζωής. Ότι καλύτερο δηλαδή για την ποιοτικότερη απόδοση στο άτμισμα. Όσοι έχουν δοκιμάσει ξέρουν, όσοι δεν έχουν δοκιμάσει...ας δοκιμάσουν και το αποτέλεσμα σίγουρα θα τους ικανοποιήσει!

Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το site μας είναι πλέον ενεργό για παραγγελίες!
Εναλλακτικά καλέστε στο ☎️ 211 1165 382
ή στείλτε μας μήνυμα στο Messenger.
Αποστολή 🎁 πανελλαδικά με ΕΛΤΑ Courier

#ατμοσπιτο

First of the year  Καλή Χρονιά   με υγεία, γεύση (και από άποψη ατμού και covid) και πολλές απολαύσεις!Ελπιδοφόρα η αρχή...
02/01/2022

First of the year

Καλή Χρονιά με υγεία, γεύση (και από άποψη ατμού και covid) και πολλές απολαύσεις!

Ελπιδοφόρα η αρχή της χρονιάς για τα μάτια σας, με τέτοιο build!!

31/12/2021

Last of the year! Καλή χρονιά να έχουμε !

Με το νέο έτος υγεία και αισιοδοξία ότι θα επιστρέψουμε στην καραντεεεεε τι λέω... Στην κανονικότητα!

Address

Heraklion
71306

Opening Hours

Monday 09:00 - 21:00
Tuesday 09:00 - 21:00
Wednesday 09:00 - 21:00
Thursday 09:00 - 21:00
Friday 09:00 - 21:00
Saturday 09:00 - 21:00

Telephone

+306980732263

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Spanos Coils posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Spanos Coils:

Share