08/06/2025
📢 اللي فاته نوكيا… يلحق بنكو!
ده مش موبايل… ده Benco E11
جهاز اقتصادي… بس دماغه عالية 😎
وعلشان تكمل المفاجآت:
مفيش عليه ضريبة!! ولا جنيه زيادة يا غالي 😂
👇 تعال شوف إيه اللي بيخليه يلمع في السوق:
📌 بطارية محترمة – تشيلك يومين تلاتة عالراحــة
📌 كشاف ينورلك وانت نازل تجيب حاجة من تحت
📌 راديو FM – تسمع المهرجانات وأنت في طريقك
📌 شريحتين – تكلم حمادة وتتخانق مع فاطمة في نفس الوقت 😂
📌 تصميم عملي خفيف… وفيه ألوان تشرفك قدام الناس
💸 السعر؟
ده مش عرض… ده ضربة معلم 💥 😂
مش عليه ضريبة… مش عليه همّ
يعني كل اللي هتدفعه هيروح في الموبايل، مش في ورق وكلام فاضي!
📦 الكمية مش كبيرة، واللي اتأخر بيعيط بعدين
قولناها في نوكيا… وبنقولها تاني:
اللي هيتردد مش هيلاقي‼️