17/03/2026
انسى التهنيج.. وحش الـ Workstation وصل! 🔥
لو شغلك تقيل ومحتاج جهاز "حمال أسية" ينجز معاك في الرندر والجرافيك، يبقى مفيش غير الـ HP ZBook G4. الجهاز ده مش لابتوب عادي، ده محطة عمل متنقلة!
ليه الجهاز ده بالذات؟
✅ بروسيسور: i7-7820HQ (فئة الـ HQ يعني أداء جبار في البرامج التقيلة).
✅ رامات: 16G DDR4 (افتح 100 تاب براحتك وميقولش لأ).
✅ هارد: 512G SSD (بيفتح الويندوز في ثواني وبرامجك هتطير).
✅ كارت شاشة: Nvidia M1200 4G (الخيار الأول للمهندسين بتوع الـ AutoCAD والـ Revit والمصممين).
💪 جسم معدني يستحمل الصدمات وشغل الـ 24 ساعة.
#لابتوب