06/01/2026
Vi er kede af at måtte fortælle, at der ikke vil være en cosplay-konkurrence til Nordic Tabletop Showdown 2026.
Når det er sagt, vil vi stadig gerne have cosplay som en del af NTS ❤️
👉 Alle der møder op i cosplay får stadig gratis entré
📸 Der vil stadig blive taget billeder i løbet af dagen, som deles på vores Instagram
🎲 Vigtigst af alt: vi vil stadig gerne se folk komme udklædt – for sjov, for stemningen og for fællesskabet
Uanset om dit cosplay er stort eller småt, gennemført eller casual, første gang eller noget du har haft på før, så er du mere end velkommen.
Kom som din yndlingskarakter, kom for oplevelsen, kom for fællesskabet 🧡